Segmentatie met inspiratie
Wat eten we vandaag nou weer? Een veelgehoorde vraag, waar Lassie het antwoord op heeft. Want naast een grote receptensite is nu ook de verpakking inspirerend geworden. Waar rijst tot gerecht leidt, via de lepel op het bord.
Dit alles in een rustige en overzichtelijke lay-out, dankzij de eigen rijstvorm. Een wit merkvlak wat het merk versterkt en variatie mogelijk maakt in een groot assortiment. Eenheid in verscheidenheid.
We willen niet opscheppen hoor, maar het ziet er wel lekker uit.
Segmentatie met inspiratie
Wat eten we vandaag nou weer? Een veelgehoorde vraag, waar Lassie het antwoord op heeft. Want naast een grote receptensite is nu ook de verpakking inspirerend geworden. Waar rijst tot gerecht leidt, via de lepel op het bord.
Dit alles in een rustige en overzichtelijke lay-out, dankzij de eigen rijstvorm. Een wit merkvlak wat het merk versterkt en variatie mogelijk maakt in een groot assortiment. Eenheid in verscheidenheid.
We willen niet opscheppen hoor, maar het ziet er wel lekker uit.
Steven let continu op of we nog wel voldoende een “eigen” koers varen, of we consistent zijn, up to date en voldoende onderscheidend. Regelmatig praten we bij* en sparren we over het merk, dat gaat veel verder dan design, dat gaat over het merk, mens, maatschappij en bier. Ik werk nu al meer dan 10 jaar samen met PROUD en dat is niet alleen maar ons designbureau**, maar ook de herder van ons merk.
*Steven is mijn vriend
**Professioneel, origineel, creatief en verstandig!
Paul Stam – Marketing & Innovatiemanager Lassie
Steven let continu op of we nog wel voldoende een “eigen” koers varen, of we consistent zijn, up to date en voldoende onderscheidend.
Regelmatig praten we bij* en sparren we over het merk, dat gaat veel verder dan design, dat gaat over het merk, mens, maatschappij en bier 😊
Ik werk nu al meer dan 10 jaar samen met PROUD en dat is niet alleen maar ons designbureau**, maar ook de herder van ons merk.
*Steven is mijn vriend
**Professioneel, origineel, creatief en verstandig!